امید دلها

مادرانه

1393/11/26 0:43
نویسنده : مامان و بابا
579 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود گذشت .......

      انگار همین دیروز بود..........

یکسال و چندی از مادرانه من گذشت ،مدتی که مادر بودن را با ذره ذره وجودم حس کردم

حس کردم حال یک مادر را وقتی نگران کودکش میشود و قلبش به شماره می افتد

حس کردم زمانی را که تو در آغوشم احساس امنیت می کردی و محکم مرا به بغل می گرفتی

گرمای پیشانیت را پشت دستم حس کردم...........

سرمای دستهای کوچکت را در روز برفی امسال حس کردم.....

لذت بی پایان "ماما" گفتن از زبان شیرینت را با اشک شوقم که از جان و دلم میتراوید حس کردم

لذت حرف گوش کردن هایت را بعد از اخم محبت آمیزم حس کردم

پسرکم من بعد از هر بار نگاه عمیق به تو،چهارقل را در دل میخوانم و به محبت بی نهایت پروردگارم غبطه میخورم

امیدم،یکسال و چندی از لحظه های شیرین و ملس و تلخ زندگی را با هم گذراندیم امید که تا آخر عمر شیرین بماند

برای قهقهه های دلنشینت شاکر مهربان خدا شدم و با دعای سلامتیت پیوند ابدیت زدم.......آمین

زیبا فرزندم تو با خود دنیای شیرینی را برای من به ارمغان آورده ای پس قسم به آنکس که میوه دلم را به من هدیه داد تمام تلاشم را برای خوشبخت شدنت خواهم کرد و نمیگذارم خم به ابروانت بنشیند.......تا زنده ام

یکسال و چندی لحظه های ناب مادر بودن ............

یکسال و چندی پسرکم و  آغوش من................

یکسال و چندی نگاه معصوم تو...........

یکسال و چندی لذت وصف ناپذیر دیدن اولین هایت........

یکسال و چندی نگرانی و اظطراب و تشویش برای یک عطسه ، برای یک سرفه..........

یکسال و چندی شنیدن صدای نفس های آرامت.......

یکسال و چندی بوسه های ناب بر روی بند بند تنت.........

یکسال و چندی عاشقی........

یکسال و چندی مادری..........محبت

پسندها (3)

نظرات (7)

مریم(مامان پارسا)
27 بهمن 93 12:54
سلام.متنت عالی ودلنشین بود فرزانه جون.انشالله همیشه کنار هم خوش باشین.
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم مریم جون ایشالا شما هم کنار هم شاد و خوش باشینممنونم که متنمو خوندی و پارسا جونو ببوسش
مامان صبا
27 بهمن 93 16:02
مثل همیشه عالی بود ایشااله همیشه کنار هم شاد باشین
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم زهرا جون لطف کردی به ما سر زدیایشالا شما هم کنار هم شاد و خوش باشین صبا جون خاله رو ببوس
مامان یاسین
27 بهمن 93 20:54
وای عزیز خاله انشالاه توی لباس دامادی راه بری جیگرتو بخورم
مامان و بابا
پاسخ
قربونت خاله نگین جون
محمد
28 بهمن 93 9:44
فروشگاه اینترنتی تلیپ سبدهای پذیرایی زیبای unique در سایز های مختلف با قیمت های مناسب هدیه ای بسیار زیبا و کاربردی جهت منازل شما و عزیزانتان.
بابایی
28 بهمن 93 12:02
از تلاش شما مهربان همسر تشکر میکنم.من شاهد زحماتت برای پسرمان هستم.امید به تو خواهد بالید.تقدیم به شما عزیزان
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزمدر کنار تو امید برای من معناش بیشتر میشه
مريم
1 اسفند 93 11:14
هر چه از دل برآيد ، لاجرم بر دل نشيند متنت عالي بود عزيزم. اميدجوني انشاالله هميشه لبت خندون باشه خووووووووووشگلمي
مامان و بابا
پاسخ
مریم جونم لطف تو به ما همیشه هست و تو دوست داشتنی دل منی
ساسان اس ام اس
1 اسفند 93 15:35
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید دلها می باشد