امید دلها

حرف مشترک مامان و بابا

1393/4/8 17:26
نویسنده : مامان و بابا
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل ما:

این وبلاگ،وبلاگ خاطرات قشنگه،محلی واسه گفتن خوبی ها و شادی هاست برای همین من و بابایی تصمیم گرفتیم از گذشته چیزی ننویسیم از روزهایی که بی تو گذشت و حتی روزهای اول که بهمون سخت گذشت...

فقط میخواییم از روزهای شیرین با تو بودن بگیم که با دیدن روی ماهت،با شنیدن صدای خنده های قشنگت به آسمون میریم و انگاری که دنیا رو با همه ی قشنگیاش برای ما تموم کردن و دیگه هیچ چیز نمیخواییم مگر سلامتی شما عزیز دلم ایشالا همیشه سالم باشی همونطور که من همیشه سر نمازهام از خدا میخواستم که یه نی نی سالم و صالح بهمون بده که خونمونو روشن کنه و حالا میبینم که خدا یه چلچراغ بهمون داده! که با خودش کلی نعمت برامون آورده ایشالا همیشه سالم و صالح بمونی

                                                                                             فدای تن سالمت:مامان و بابا

اینم چند تا عکس از روزهایی که خییییلی کوچولو بودی

اینجا هم بغل مامان بزرگت بودی من عاشق این عکستم چه ناز خوابیدیبوس

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان ریحانه
9 تیر 93 12:57
الهی قربونت برم خاله چقدر ناز خوابیدی چلچراغ عکسهات خیلی خوشگله
مامان ریحانه
9 تیر 93 12:58
وبلاگتون مبارک لطفا زود زود عکس بزارید بچمون 6 ماهش شده هااااااااااااااااااا
مامان و بابا
9 تیر 93 14:07
چشم سعی میکنم زود عکس بزارم من تازه دارم یاد میگیرم و اینجوری جواب پیغاماتو دادم دیگه یاد گرفتم
مامان علی
9 تیر 93 14:30
ازخودتم عکس بزار دلمون تنگ نشه تنبلم نباش من تند تند میاما
مامان و بابا
پاسخ
سعی میکنم زود به زود بیام و مطلب بزارم ولی با امید واقعاااااا سخته
مامان رها
9 تیر 93 23:27
ایشااله همیشه سالم باشی چلچرااااغشادو خوشبخت باشی کنار مامان بابای مهربونت مامانش عکسای جدیدشم بزار دیییگه
مامان و بابا
پاسخ
چشم
مریم
10 تیر 93 13:55
عکس های امیدجون خیییییییییییییلی خوشگله . لطفا عکس های جدیدشو بزارید.
مامان و بابا
پاسخ
سلام مریم جون سلام عمه جون مرسی از لطفت
مریم
10 تیر 93 19:55
عکس های امیدجون خیییییلی خوشگله. لطفا عکس های جدیدترشو بزارید .
مامان و بابا
پاسخ
من دارم پله پله میرم جلو اگه اینترنت قطع نشه سعی میکنم خودمو به روز کنم
عمه شهناز
12 تیر 93 11:07
عزیزم تو چقد ناز شدی الان منو و علی باهم داریم وبلاگو می بینیم علی هم سلام میرسونه اونم میگه پسرت خیلی بزرگ شده خدا برات نگهش داره راحله راست میگه تندتندبیا دلمون تنگ میشه
مامان و بابا
پاسخ
واااای سلام عمه جون ،سلام علی جون مرررسی که به امید سر زدین خوشحال شدیم چشم اینترنتم قطع بود حالا دیگه وصل شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید دلها می باشد