امید دلها

اولین مهمونهای امید کوچولو

1393/4/8 18:15
نویسنده : مامان و بابا
279 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیدن شما مامان مامانی و خاله زهرا و عمو احسان و البته امیرعلی خان اومده بودن تا هم شما رو ببینن و اینکه من دست تنها بودم و تو زمستون نمیتونستم برم پیششون که با اومدنشون حال و هوای خونه ما هم عوض شد و شرایط کم کم رو غلطک افتاد تو اون چند روز ختنه هم شدی عزیز دلم که چند تا عکس از اون روزها رو میزارم

اینم امیر علی که فوق العاده شیطون بود محبت

اینم عمو احسان و بابایی و امیرعلی که بغل باباییهآرام

اینجا هم تو مطب دکتره که واسه ختنه رفتیم الهی بگردم من و خاله زهرا هم پشت در گوش وایستاده بودیم که شما گریه میکنی یا نه که خدا رو شکر اونجا گریه نمیکردی ولی اومدیم خونه تلافی هر چی گریه بود در آوردیگریهترسو

الهی فدات بشم من دیوونه این عکستم چه آروم خوابیدی آخه داری به چی فکر میکنی مامانی؟

محبت

بابایی عکسها رو ازتون گرفتهعینک

این عکس هم بعد از ختنه هستش تو ماشین داریم بر میگردیم که بابایی و مامان بزرگ رفتن شیرینی بخرنخندونک

اینا هم عکس های روز بعدشه که دوست داشتم ثبت بشه

ایشالا که هیچ وقت دیگه به دکتر احتیاج پیدا نکنی عزیز دل مامان

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان ریحانه
9 تیر 93 12:59
جای ما خالی بوده بچلونیمت چقدر عکس ختنه کردنت مظلومه جاااااااااااان
مامان و بابا
9 تیر 93 14:05
آره واقعا چقدر دلم میخواست شماها هم اونجا بودین میبینی بچم چقدر مظلومه خاله ریحانه که میگی شیطنت از چشماش میباره
مامان علی
9 تیر 93 14:25
به به چه عجب بالاخره درست کردی .هیچکی نگفتا خودم کشفت کردم واقعا قیافه مظلوم ومهربونی داره خدا حفظش کنه ببوسش
مامان و بابا
پاسخ
سلام راحله جون مرسی که به ما سر زدی آفرین ولی من تو وبلاگ علی دعوتت کردم آره میبینی بچم چقدر آرومه عزیز دل مامانشه
تبادل لينک
9 تیر 93 20:37
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------
مامان رها
9 تیر 93 23:20
سلااااااام امید جونننننم مامان فرزانه وبلاگ گل پسرت مباااااارک آفرین که واسش,وبلاگ ساختی چقدرم نازه عکساش خدا حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
سلام یاسمن جون مرسی که به وبلاگ امید ما هم سر زدی
عمه شهناز
12 تیر 93 10:58
سلام فرزانه جون من همیه به وبلگ نیایش وعلی سر میزدم دوست داشتم ولی خبری ازت نبود الان دیدم امید دلها باز کردم خیلی خوشحال شدم مبارک باشه ادامه بده
مریم
13 تیر 93 14:24
سلام. اتاق گل پسر خیلی خوشگل شده عزیزم. سلیقت حرف نداره فرزانه جون.
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم مریم جان ایشالا اتاق نی نی گل شما رو ببینم
مامان امیر مهدی (سوده)
18 تیر 93 18:53
وایییی فرزانه جون عاشق این پستونکش شدم از کجا میتونم تهیه کنم عزیزم مارکش چیه بی زحمت بگووووو
مامان و بابا
پاسخ
I dont no رفتیم داروخونه گفتیم یه پستونک بدیدالبته این وروجک اصلا پستونک نمیگیره فوقش 5 دقیقه کمتر منم دیگه بهش ندادم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید دلها می باشد