امید دلها

اولین مسافرت جوجه کوچولو،خونه مامان بزرگها

1393/4/13 12:04
نویسنده : مامان و بابا
232 بازدید
اشتراک گذاری

امید قلب مامان و بابا، بالاخره شما قدم های کوچولوت رو به خونه مامان بزرگها ،عمه ها و خاله ها گذاشتی بوس

هر کسی که میدیدت میگفت چقدر کوچولو و ریزه میزه اسچشمک الهی قربونت برم اون موقعی که ما اونجا بودیم عید بود و تقریبا همه ی فامیل و دوستها رو دیدیم و چقدر بهمون خوش گذشت عزیزم ولی چون بابایی خیلی مرخصی نداشت مجبور بودیم عید دیدنی هامون رو تند تند بریم و شما خیلی اذیت میشدی ،یه روز هم که تقربیا 5 جا عید دیدنی رفتیم آخر شب ....گریهگریهخسته

مامانی چون سرش خیلی شلوغ بود و همیشه هم دوربین پیشمون نبود خیلی عکس ندارم ولی چند تایی میزارم تا یادگار بمونه

اینجا تو قطاره ،صبح وقتی رسیدیم مشهد انقدر وایستادیم تا همه پیاده شدن چون داشتیم عکس میگرفتیم خندونک

این دو تا دختر ناز هم دختر عمه هات هستن مبینا خانم و ریحانه خانم

عزیز دلم خیلی عکس قابل گذاشتن ندارم بقیه عکس هایی هستن که دلم می خواست ثبت بشه

محبت

 

پسندها (3)

نظرات (6)

عمه شهناز
13 تیر 93 22:55
دلم برا ش تنگ شده از راه دور تو وپسرتو میبوسم تو هم از طرف من یه بوس گنده از لپاش بگیر
مامان و بابا
پاسخ
این حس متقابلهمن که هر روز دارم بوسش میکنم ولی چشم یه سفارشی هم از طرف شما
مامان ریحانه
14 تیر 93 12:14
واقعا عید خیلی ریزه بود ولی ماشالله خیلی خوب بهش رسیدی واقعا تفاوت کرده اسپند یادت نره
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم بهر حال مامان جونش پرستاره دیگهقربون پسر گلم برم که به چشم خالش بزرگتر شده ماشالا و لا حول و لا قوه الا بلا
مامان علی
14 تیر 93 14:20
خداروشکر باترس اومدم پایین گفتم نکنه عکسای اجق وجق ماروهم بزاری پسرترو ببوس خوبه ازخودتم عکس بزار قیافت یادمون بمونه
مامان و بابا
پاسخ
اختیار دارین ماشالا خانم خوشگل که عکسشون بد نمیشه عزیزم حالا یه وقت دیدی شما ها رو هم گذاشتم وا مگه چند سال یه بار همو میبینیم قیافم یادت بره شهریور میام حسابی همدیگرو ببینیم
مامان رها
14 تیر 93 18:58
قلب مامان و بابا چقدر عکسات قشنگن چقد خودت ناناسی و جیگرتر شدی ماشاالله عزیززززم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامان رها جون, رها رو ببوسش و بگو امید دوست داره( امید)
مامان ریحانه
16 تیر 93 10:22
ببخشیییییییییییییییییییییید شما عید پیش ما نبودددددددددددددددددید
مامان و بابا
پاسخ
چرا منظورم اینکه ما دلمون میخواست شما بیاید شیراز
مامان ریحانه
17 تیر 93 10:13
منظورم عکسه عکس فقط از دیار شوشوت گذاشتی
مامان و بابا
پاسخ
آخه ماشالا دخملی های شما سر جاشون نمیشینن ازشون عکس بگیریجبران شد دیگه گذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید دلها می باشد