امید دلها

مادرانه

1393/4/16 15:54
نویسنده : مامان و بابا
197 بازدید
اشتراک گذاری

نفس دلم,من قبل از اینکه یه مادر بشم معنای واقعی اون رو نمیدونستم,نمیدونستم یه مادر بودن چه عشق و حالی داره ولی با وجود گرم و نازنین شما تازه میفهمم مادر یعنی چی,مادر چی تو دلش میگذره و چه حسی داری وقتی یه مادر هستی

عشق به تو با من کاری کرده که وقتی اشک رو تو چشمات ببینم دلم میلرزه و آشوبی تو وجودم بر پا میشه

عشق به تو با من کاری کرده که وقتی خواب هستی,دلم برات تنگ میشه

عشق به تو با من کاری کرده که وقتی صدای خنده و قهقه ات رو میشنوم ,هر جای خونه که باشم قربون صدقه ات میرم

عشق به تو با من کاری کرده که میتونم تا صبح بالای سرت بیدار بشینم

عشق به تو با من کاری کرده که وقتی دارم ازت فیلم میگیرم از شوق وجودت اشک میریزم

عشق به تو با من کاری کرده که وقتی نگات میکنم ,چه خواب باشی چه  بیدار هزار بار شکر ایزد منان رو میکنم که تو وجود منی

و این عشق یعنی مادر بودن,یه مادر که بزرگترین لذت زندگیش اینکه مادر یه پسر شیرین و خوش خنده ای مثل شماست خدا این لطف رو به من کرد و نعمت لذت بخش مادر بودن رو بهم عطا کرد

من افتخار مادری تو رو دارم امیدم,امید دلم....

اینبار فقط و فقط به احترام زنانی که از این عشق,این لذت و این نعمت برای همیشه محروم اند امید دل من باش تا ابد.

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان علی
16 تیر 93 17:31
افرین مامان نمونه همینطور فعال باشو تند تند بیامتنتم خیلی زیبا بود دختر دایی جونم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی راحله جون که از متنم تعریف کردی اینطوری شکوفا میشم
مامان ریحانه
17 تیر 93 10:20
خییییییییییییییییییییییییییلی متنت خوشگل بود [گل
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان رها
17 تیر 93 17:39
چه نوشته خوشگلی بود کلی به دلم نشست براووووووووو
مامان و بابا
پاسخ
هر آنچه از دل براید بر دل دیگران حتما نشیند حرف دلم بودممنون از تعریفت
دلبر
18 تیر 93 2:50
خدا واسه همیشه پسر گلتو حفظ کنه واست عزیزم. متن فوق العاده ای بود.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم خدا ایشالا دخملی نانازتو از تو شکمت تا 120 سالگیش حفظ کنه
مامان سوده
18 تیر 93 13:16
حالا رسیدی به حرف من...دیدی بهم میخندیدی صدامو برا امیر بچه گونه میکردم و ...حالا منم بیام یک کم بخندممممممم
مامان و بابا
پاسخ
وووووووووووووو... در دوبلاش به تو سرم مادر(یادش بخیر)
مامان سوده
18 تیر 93 15:29
میکشمت فرزانههههههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید دلها می باشد