امید دلها

لالایی

1393/4/16 17:22
نویسنده : مامان و بابا
1,638 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی این لالایی که من هر روز و هر روز رو برات میخونم و شما هم با اون خوابت میبره رو اینجا مینویسم تا به یادگار ثبت بشه

لالا لا لا لالا لا لا لالایی

عزیز جان شیرینم لالایی

لالا لا لا تویی آرام جانم

لالا لا لا تویی روح و روانم

لالایی گویم و خوابت کنم من

بخواب تا جان به قربانت کنم من

لالایی گویم و خوابت کنم من

علی گویم و بیدارت کنم من

لالا لا لا تویی باغ بهشتم

لالا لا لا تو بودی سرنوشتم

لالا لا لا عزیز ترمه پوشم

کجا بردی کلید عقل و هوشم

لالا لا لا گل آبی چرا امشب نمیخوابی

همه خوابن تو بیداری

همه مست و تو هشیاری

لالا لا لا خدا داده است

خدا گنجی بما داده است

لالا لا لا گل نازم لالا لا لا گل جانم 

لالایی کن لا لا لا لا ...خواب

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان ریحانه
17 تیر 93 10:08
خاله سیمین
18 تیر 93 0:54
سلام امید کوچولوی نازنین با آمدنت شور و عشق رو به ارمغان آوردی و به زندگی رنگ و بوی بهاری دادی امیدوارم در سایه الطاف الهی و زیر سایه محبت پدر و مادر سالم و شاداب باشی قربانت خاله سیمین
مامان و بابا
پاسخ
وااااااااای سلام خاله جون مرسی که بهمون سر زدید و مرسی از دعاهای قشنگتون
مامان پارسا
17 مرداد 93 13:54
سلام فرزانه جون.به وبلاگ امید کوچولو سرزدم.مطالبتو خیلی خوب وجذاب نوشتی.عالی بود.موفق باشی.انشاالله امیدجون زیر سایه مامان وبابای مهربونش 120ساله بشه.
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامان پارسای عزیزم مرسی که به ما سر زدی پارسا جون رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید دلها می باشد